donderdag 16 december 2010

Decopath en aardbeien

Voor sinterklaas kreeg ik een kerstboompje met Decopath: om te proberen!
Gisteravond ben ik aan het kliederen gegaan. Ik vond het leuk om te doen, maar daar blijft het ook bij. Ondanks dat het er wel leuk uitziet, is het niet het resultaat wat ik ervan gehoopt had.

 Ik heb ook nog twee houten hartjes gedecopath, die liggen erbij :)

Voor mijn collega's en de vrijwilligers maakte ik aardbei sleutelhangers. Dertig in totaal! Met een leuk gestempeld kaartje eraan (die moet ik nog maken) is dit wel een leuk cadeautje toch?

Ik maakte ze in drie verschillende stofjes en allemaal met een bloemetje of vlindertje erop

Ik ben ook nog bezig geweest met een etuitje maken. Mijn eerste project waar ik een rits voor heb gebruikt! Helaas is die mislukt. Te weinig naadtoeslag gebruikt. Slim! Dus daar ga ik nog even verder mee oefenen. Ik heb na vanavond twee weken vakantie, dus hopelijk genoeg tijd om te frutselen :)

5 opmerkingen:

  1. Op de foto ziet hij er toch wel heel leuk uit hoor! ;-) Je sleutelhangers zijn ook super! Die staan ook nog op mijn lijstje om te maken! Enne... volgende twee weken dus veel etuitjes enzo hè?! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben het helemaal eens met nancy ziet er egg leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer hè, van het linnen, maar ik vind het grijs inderdaad ook mooi ;-) En ik doe mee met haar give-away, al zal ik weinig kans maken, gezien het aantal deelnemers! doe je ook mee? Je kunt ook het boek winnen, als je dat nog niet hebt! Duim jij voor mij, zal ik voor jou duimen ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo is dat, gewoon doen haha! Het is echt heel eenvoudig! Wel zorgen dat je niet teveel op het zeil zelf hoeft te stikken! Dus of de achterkant of een stukje kant/band erop. Dat heb ik tenminste gedaan ;-) Ik ben er zelf ook erg trots op :) Benieuwd wat ik er nog meer mee kan doen! Ik heb één meter gekocht, was 1,40 m breed en kostte maar 8,95 euro, niet duur volgens mij? Ben benieuwd naar wat jij gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Maaike, ik vind die aardbei sleutelhangers echt fantastisch mooi. Heb jij daarvan een patroontje gemaakt dat ik zou kunnen gebruiken. Ik zou zo'n sleutelhanges willen maken voor de babyborrel van ons tweede kleinkindje. Hartelijk dank voor je antwoord. Met vriendelijke groeten, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen