dinsdag 20 september 2011

Kaarten

Mijn broer en schoonzus zijn afgelopen vrijdag getrouwd. Wat was het een mooi feest!!
Ik maakte voor hun een kaart met vakjes. In de vakjes hebik merci-chocolaatjes gestopt.

De buitenkant

De binnenkant. Op de Mr & Mrs label schreef ik een wens voor ze.
Gelukkig waren ze er blij mee!

Deze kaart maakte ik voor een collega die 25 jaar in dienst is.


Ik ben de laatste weken een beetje aan het rommelen met mn blog. Ik was uitgekeken op mijn oude lay-out en nu dus opzoek naar iets anders. Hebben jullie nog suggesties voor een leuke achtergrond / banner? 

1 opmerking:

  1. Hoi, hij is leuk! en leuk dat je weer aan het 'knutselen' bent!! Hier druk met de Kunst- en kadootjesmarkt aanstaand weekend en dochterlief die met een gebroken voet echt niets kan! ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen