vrijdag 7 december 2012

Give Away!! {uitslag bekend!}

Imiddels hebben we een winnaar!! Jullie hebben alledrie het bericht gedeeld op facebook, dat betekend dubbel zoveel kans! Ik heb via random.org een nummer getrokken, het nummer dat gewonnen heeft is 2! Dat betekend dat LINDA heeft gewonnen, gefeliciteerd!! Linda, laat je even weten welke sok je graag wil hebben??

Zoals ik in mijn vorige bericht vertelde zijn Robert en ik druk bezig met onze trouwvoorbereidingen. Daarvoor zijn we in de race voor een super leuke actie, we kunnen namelijk een gratis trouwreportage winnen van onze fotograaf! We kunnen winnen door zoveel mogelijk 'likes' te krijgen op Facebook.



Om zoveel mogelijk 'likes' te vergaren organiseer ik een give away! Ik stel daarvoor een leuk (brievenbus) pakketje samen waar ik in ieder geval een leuk kerstsokje stop. (je mag zelf de kleur kiezen) Wat ik er verder nog bij doe is een verassing ;-) Wat moet je doen?

  • Like onze foto op Facebook via deze LINK ;
  • Wordt volger van mijn blog (Dat kan ook als je geen blog hebt);
  • Om dubbel zoveel kans te maken kun je dit bericht delen op je blog en/of deel de link via facebook;
  • Laat een berichtje achter op dit blogberichtje wanneer je mee doet en geef alvast aan welke kleur sok je voorkeur heeft.
Op 13-12-12 maak ik een winnaar bekend. Ik probeer het pakketje dan zo snel mogelijk te versturen, zodat het voor de kerst binnen is.

Veel succes en alvast dank je wel voor je deelname!!!

4 opmerkingen:

  1. LEUK!! ik zal m ook even delen voor je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem al geliked, maar zal hem ook even voor je delen.
    Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geliked, volger ben ik al, succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk!!! Gefeliciteerd! Ik ga even kijken hoor en op je stemmen!! Super!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen