dinsdag 8 oktober 2013

Clutch-wallet part 2

In een vorig bericht liet ik je mijn eerste versie van de necessary clutch wallet zien. Inmiddels heb ik een tweede versie gemaakt.
Was ik met de eerste erg lang bezig, deze tweede was binnen een paar uurtjes gepiept!


Deze keer gebruikte ik een wereldkaart stof. Geïnspireerd door mijn zus Suzanne, zij maakt as we speak een reis van 5 maanden door Azië.
De sluiting werd wederom een draaislot. Het is even gepruts om ze te verwerken, maar het resultaat vindt ik erg mooi (en handig).   


Wederom maakte ik een pols/arm bandje voor deze clutch. Wel zo handig meenemen. Janelle heeft hier een handige tutorial van gemaakt. Zie daarvoor haar blog of mijn pinterest pagina.


De voerig werd een roze katoentje (die ik een volgende keer braaf zal strijken). Nog steeds ben ik erg blij met dit patroon en het eindresultaat. De clutch heeft een ideaal formaat en neemt makkelijk mee. Fijn!

Fijne dag en tot een volgende keer!
 
Follow on Bloglovin

7 opmerkingen:

  1. Wat supermooi gemaakt! Petje af zeg!!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stofje! Mooi gemaakt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en super mooi gemaakt! waar heb je het patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, goed gelukt meis en dat stofje aan de binnenzijde <3

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk ,maar waar heb je het patroon gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat goed met al die vakjes, knap hoor en de stof is ook superleuk!! Dank je voor je berichtje!! Ik wilde al zo lang steeds reageren, maar het kwam er maar niet van. Je hebt veel mooi gemaakt én gezien! Fijn!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen